سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صندوق پژوهش همدان با حضور معاون رئیس‌جمهور راه اندازی شد

صندوق پژوهش و نوآوری پارک علم و فناوری همدان با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدحسن مرادی، رئیس پارک علم و فناوری همدان در حاشیه افتتاح این طرح گفت: حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه‌اندازی این صندوق در نظر گرفته شده است که تسهیلاتی با سود چهار درصد در اختیار پژوهشگران، فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان قرار می‌دهد.

مرادی با اشاره به اینکه مجوز این صندوق به تازگی صادر شده است، اظهار داشت: صندوق پژوهش همدان هشت سهامدار دارد و بر اساس توافق صورت گرفته سهامداران تاکنون پنج میلیارد تومان اعتبار اولیه برای این صندوق واریز کرده‌اند.

او ادامه داد: در کنار راه اندازی این صندوق، توسعه صادرات و استفاده از ظرفیت شتاب‌دهنده از مهمترین اولویت‌های پارک علم و فناوری همدان است.

مرادی اضافه کرد: در بخش شتاب دهنده‌های تقاضا محور با چند شرکت معتبر کشوری مذاکراتی شده تا تولیدات خود را به همدان انتقال دهند و واحد‌های فناور مرتبط با آن در این استان تقویت شود.

رئیس پارک علم و فناوری همدان ادامه داد: این شتاب دهنده‌ها بیشتر در زمینه تولید قطعات خودرو و شوینده‌های بهداشتی فعالیت دارند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.