سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۲۱ تن برنج احتکاری در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۲۱ تن برنج احتکاری به ارزش ۹۲۰ میلیون تومان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار کالا، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قراردادند.

او افزود: مأموران اقدام به شناسایی محل دپوی کالا کرده و به دنبال هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این محل پس از کشف برنج احتکاری با بررسی‌های به‌عمل‌آمده از احراز احتکار، انبار یادشده را پلمب کردند و متهم بعد از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: پلیس اجازه نخواهد داد این افراد با فعالیت‌های غیرقانونی خود چرخه کار و رونق تولید را در کشور دچار مشکل کنند و شهروندان نیز می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق کالا را با شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

کامرانی صالح ادامه داد: میزان کشفیات کالای قاچاق از ۵۴ میلیارد تومان در سه ماهه سال گذشته به ۶۴ میلیارد تومان در فصل بهار امسال رسیده است.

او در خبر دیگری اظهار داشت: در یک عملیات مشترک بین پلیس مبارزه با مواد مخدر و ستاد خبری اداره اطلاعات استان همدان، یک محموله هروئین در ورودی شهرستان بهار شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان عنوان کرد: اعضای یک باند قاچاق، هروئین را در استان‌های غربی به مقصد همدان بارگیری کرده بودند که خودروی آن‌ها شناسایی و در بازرسی از آن ۲ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ۲ متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

کامرانی صالح افزود: همچنین در عملیات دیگری با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کبودرآهنگ یک باند قاچاق که اقدام به انتقال تریاک به این شهرستان می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

او گفت: مأموران در بازرسی از وسیله نقلیه قاچاقچیان ۴ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.