سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان:

کرونا، شرایط برگزاری جشنواره کودک را متفاوت کرده است

حجتی گفت: بخشی از جشنواره کودک به صورت آنلاین برگزار می‌شود، اما با توجه به شیوع کرونا تصمیم قطعی به شرایط مهرماه بستگی دارد.

حجتی دبیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: در حال برنامه ریزی و سیاست گذاری برای برگزاری بخش‌های مختلف سی و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان هستیم، اما درباره بخش گسترده‌ای از جشنواره فعلا نمی‌توانیم تصمیم قطعی را اعلام کنید و همه چیز به شرایط مهرماه و وضعیت کرونا بستگی دارد.
 

بیشتر بخوانید


او با تاکید بر اینکه جشنواره کودک امسال متاثر از شرایط کرونا است افزود: فعلا فراخوان المپیاد فیلم سازی نوجوانان به صورت آنلاین منتشر شده است و قطعا بخشی از جشنواره هم به صورت آنلاین برگزار می‌شود، اما برای سایر بخش‌ها منتظر برگزاری جلسه سیاست گذاری و شرایط آینده هستیم.

حجتی گفت: شهرداری در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری سی و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است و امیدواریم با ریشه کن شدن این بیماری بتوانیم همچون سال‌های گذشته شرایط خوبی را برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره و ایجاد فضای شاد و متنوع در شهر رقم بزنیم.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.