سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزهای حساس لیگ یک برای فوتبالیست‌های استان مرکزی

تیم‌های خوشه طلایی ساوه و آلومینیوم اراک در ساوه و بابل به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در روز‌های سرنوشت ساز فوتبال لیگ یک، نمایندگان فوتبال استان مرکزی در نبرد حساس به مصاف تیم‌های بالا و پایین جدول می‌روند و بیدن ترتیب تیم‌های خوشه طلایی ساوه در  شهر یاقوت های سرخ  و آلومینیوم اراک در بابل به میدان خواهند رفت.

نمایندگان استان مرکزی که از مجموع ۱۲ امتیازِ ممکن تنها به یک امتیاز خوشه طلایی ساوه مقابل نود ارومیه رضایت دادند، عصر امروز شنبه چهارم مرداد به مصاف تیم‌های مس رفسنجان و رایکا بابل به میدان می‌روند.

خوشه طلایی با ۵۰ امتیاز در رده چهارم قرار دارد در ورزشگاه شهید چمران ساوه میزبان تیم صدرنشین مس رفسنجان است که ۱۰ امتیاز بیشتر از خوشه طلایی است.

آلومینیوم اراک هم که در دو هفته پیاپی نتیجه یازی‌ها را به تیم‌های هوادار تهران و آرمان گهر سیرجان واگذار کرده، برای افزایش عدد ۵۱ امتیازی خود و رسیدن به جایگاه دوم جدول لیگ، باید ۳ امتیاز مسابقه با تیم پایین ِ جدولی رایکا بابل را کسب کند.

عصر امروز آلومینیوم اراک از ساعت ۱۹ و سی دقیقه شنبه چهارم مرداد، در بابل به مصاف رایکا می‌رود و خوشه طلایی ۱۰ دقیقه بعد از آغاز این دیدار، در ساوه میزبان مس رفسنجان است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.