سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جبهه خلق برای آزادی فلسطین: اسرائیل نقش مرکزی در تعرض به هواپیمای ایرانی دارد

جبهه خلق برای آزادی فلسطین طی بیانیه‌ای تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران را محکوم کرد و از نقش رژیم صهیونیستی در این اقدام سخن گفت.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المصدر نیوز، جبهه خلق برای آزادی فلسطین تعرض دو جنگنده آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در آسمان سوریه را محکوم کرد.

جبهه خلق طی بیانیه‌ای حضور اشغالگرانه آمریکا در سوریه را مورد انتقاد قرار داد و تاکید کرد حضور اشغالگرانه آمریکا در سوریه، این کشور را هدف گرفته و هدف آن سیطره بر کل منطقه و جلوگیری از هر گونه پیشرفت و توسعه‌ای در سوریه است. در بیانیه جبهه خلق، رژیم صهیونیستی نیز به داشتن نقش مرکزی در اقدامات آمریکا متهم شد.

در بیانیه جبهه خلق برای آزادی فلسطین ضمن همبستگی با جمهوری اسلامی ایران، از همه ملت‌های عربی و جریان‌های مختلف خواسته شده در تعامل با آمریکایی‌ها در سوریه آن را به عنوان یک دشمن اشغالگر شناخته و به مقاومت در برابر آن بپا خیزند.

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای به شدت اقدام تجاوزکارانه جنگنده‌های آمریکا و تعرض شب گذشته آن‌ها به هواپیمای مسافربری ایران بر فراز آسمان سوریه را محکوم و تاکید کرد که اقدام آمریکا یک اقدام تروریستی و بسیار خطرناک بوده که می‌توانست پیامد‌های بسیار ناگواری در سطح کل منطقه داشته باشد.

بامداد جمعه دو فروند جنگنده آمریکایی با نزدیک شدن به هواپیمای مسافربری ایران که در حال عبور از آسمان سوریه به سمت بیروت بود، به صورتی خطرناک به آن تعرض کرد که به دنبال آن تعدادی از مسافران مصدوم شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
منصور
۱۱:۵۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
اگه میشه // دو تا موشک بصورت علی الحساب بزنید تو اسراییل // مطمعن باشید اسراییل بی تقصیر نیست