سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراز نگرانی رژیم صهیونیستی از توانمندی نظامی حزب‌الله در دریا

یک فرمانده برجسته ارتش رژیم صهیونیستی به پیشرفت چشم‌گیر حزب‌الله لبنان در توانمندی نظامی در حوزه دریایی تاکید کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العربی الجدید، گیل آگنسکی، فرمانده پایگاه دریایی رژیم صهیونیستی در حیفا نسبت به رشد روزافزون قابلیت‌های نظامی حزب‌الله اعتراف و تاکید کرد که سکوهای نفتی این رژیم در دریای مدیترانه در تیررس موشک‌های مقاومت قرار دارد.

فرمانده صهیونیستی همچنین مدعی شد که این رژیم توانایی مقابله با هرگونه تهدید احتمالی حزب‌الله در سطح دریا و زیر سطح آب را دارد.

آگینسکی سناریوی حمله حزب‌الله از راه دریا به مراکز حساس رژیم صهیونیستی را محتمل دانست. وی در رابطه با این سناریو گفت: «حضور حزب‌الله در دریا برای کم شدن حضور ماست. اگر این قابلیت را داشته باشند، حتما این کار را انجام خواهند داد. از مرز‌های شمالی خود محافظت می‌کنیم و آن را به نحو مطلوب پوشش خواهیم داد».

فرمانده پایگاه دریایی رژیم صهیونیستی در حیفا به خاطرات تلخ این رژیم در جنگ ۳۳ روزه اشاره و اعتراف کرد که درس‌های عبر‌ت‌آموز زیادی از آن جنگ برای صهیونیست‌ها کسب شده است. در آن زمان حزب‌الله طی عملیاتی غافلگیرانه، کشتی جنگی متعلق به رژیم صهیونیستی در فاصله ۱۶ کیلومتری از سواحل بیروت را مورد هدف قرار داد و ۴ سرباز صهیونیست را به کام مرگ کشاند.

وحشت صهیونیست‌ها از حمله احتمالی حزب‌الله پس از آن مطرح می‌شود که طی حمله هوایی روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق، علی کامل محسن  یکی از سربازان مقاومت ، به شهادت رسید. حزب‌الله تاکید کرده که انتقام این شهید را خواهد گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.