سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر همچنان در وضعیت هشدار کرونایی است

اگر چه چند روزی است که بوشهر از فهرست استان‌های وضعیت قرمز درآمده است اما همچنان در شرایط هشدار قرار دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت:  ۳۳۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر دوران درمان را سپری می‌کنند که ۱۷ نفرشان مثبت قطعی هستند.

سعید کشمیری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ نفر از بیماران بستری‌ در  بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند.

او ادامه داد: شش نفر از هم استانی‌هایمان در روز‌های گذشته فوت‌شده‌اند که آزمایش کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۵ بیمار حاد تنفسی به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده‌اند، که ۳۴ نفر از آن‌ها بستری شده است.

کشمیری گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۱۸۹۰۰ مورد بیمار حاد تنفسی به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد پنج هزار و  ۴۹۹ مورد بستری شده و پنج هزار و ۱۶۱ نفر از آنان درمان و با حال عمومی خوب ترخیص شده‌اند.

او بیان کرد: راه کنترل بیماری کرونا پیشگیری است و ما می‌توانیم با رعایت دستورهای بهداشتی برای پیشگیری از انتشار بیماری به کارکنان درمان کمک کنیم.

در همین حال سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز اعلام کرد: استان‌های تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.