سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۸ تخت سهم بنیاد زائر شهرستان طبس

دبیر اجرایی بنیاد زائر شهرستان طبس گفت: سهم بنیاد زائر این شهرستان در مهمانسرای مشهد مقدس ۴۸ تخت است.

زمان زاده دبیر اجرایی بنیاد زائر شهرستان طبس در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،   گفت: این ساختمان در مشهد و با زیربنای ۵ هزار ۲۰۰ متر زیربنای ساخته خواهد شد که که بر اساس میزان تقسیم بندی استانی سهم طبس بالغ بر ۲ میلیارد تومان است.

او با بیان این‌که شیوه‌های متفاوتی در جمع آوری کمک‌ها وجود دارد، افزود: قبوض از ۲ هزار تومان تا ۵۰ هزار تومان، خشت‌های آسمانی تا ۸۸ هزار تومان و با توجه به اینکه شرکت به ثبت رسیده است می‌توان به صورت سهام هم خریداری شود که هر سهم ۱۰ هزار ریال است.


بیشتر بخوانید


زمان زاده با اشاره به دستور و منویات مقام معظم رهبری در چند سال گذشته، اظهار کرد: احداث مهمان سرا‌های ارزان قیمت در مشهد مقدس برای زائرانی که هزینه پرداخت وجوه سنگین برای زیارت امام رضا را ندارند برای  ۳۱ استان ۳۱ قطعه زمین به همت آستان قدس و شهرداری مشهد  واگذار شد.

دبیر اجرایی بنیاد زائر شهرستان طبس تصریح کرد: در شهرستان طبس یک تیم  آماده  جمع آوری کمک‌های مردمی  برای احداث این مهمانسرا در مشهد مقدس است.

او در خصوص هزینه‌های نگهداری و جاری بیان کرد: نشست هایی با کارکنان ادارات، مجموعه‌ هیات مذهبی، شورا و دهیار اسلامی ، مردم و روحانی مستقر در روستا  جهت  انتخاب راهکار و سیاستگذاری درست برگزار می شود.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.