سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستور نتانیاهو به وزرای صهیونیست برای اظهار نظر نکردن درباره حمله به سوریه

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی به وزرای این رژیم دستور داده است درباره حمله اخیر به سوریه که منجر به شهادت یک رزمنده حزب‌الله شد، کمتر اظهار نظر کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، رسانه‌های صهیونیستی امروز (جمعه) خبر دادند که دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به وزرای صهیونیست دستور داده است که درباره حمله اخیر این رژیم به سوریه کمتر اظهارنظر کنند.

این دستور ساعاتی پس از این صادر شد که شبکه صهیونیستی «کان» به نقل از «ایلی کوهن» وزیر دستگاه جاسوسی این رژیم، مدعی شد که او در پیامی به حزب الله گفته: من به گروه‌های مختلف پشت مرز‌های شمالی هشدار می‌دهم که آرامش را در  شمال  اسرائیل از بین نبرند.

«گیلی کوهن» گزارشگر امور سیاسی شبکه کان، در این خصوص گفته است: دفتر نخست‌وزیر امروز به وزرا یا حداقل به برخی از آن‌ها دستور داده است که اظهارات خود درباره حمله «منسوب به اسرائیل» را کم کنند.

وی افزود: در گفت و‌گوی تلفنی که برخی منابع در دفتر نخست‌وزیر با چندتن از وزرا داشتند، از آن‌ها خواستند که به این موضوع نپردازند و این مسئله را در دستور کار طرح نکنند.

این کارشناس در ادامه افزود: تمام ۲۱ وزیر کابینت گزارشی در خصوص حمله و تنش‌های پس از آن دریافت نکرده‌اند و شاید این مسئله به خاطر تعداد وزرا یا شاید بدین علت باشد که این افراد عملا در تصمیم‌گیری‌های سیاسی و امنیتی تأثیری ندارند.

پیش از این نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ارتش این رژیم مانور نظامی خود در مرز شمالی با لبنان را لغو کرده و حضور خود در این محدوده را از ترس عملیات حزب الله با لشکر پیاده نظام تقویت کرده است.

خبرنگار امور نظامی شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز علت لغو این مانور را افزایش هشدار‌ها پس از حمله این رژیم به سوریه اعلام کرد.

حزب الله لبنان به دنبال حمله هوایی روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی از این نیرو‌های این جنبش به نام «علی کامل محسن» به شهادت رسیده است.

به دنبال اعلام حزب الله، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که وقتی حزب‌الله شهادت نیروی خود را رسانه‌ای کرده است بدین معناست که آن‌ها پاسخ خواهند داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.