سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الگوپذیری از سیره ائمه اطهار ضرورت جوانان نسل امروز

امام جمعه سنندج گفت: امیدوارم جوانان در ازدواج و تشکیل خانواده از ائمه اطهار پیروی کرده و از آن‌ها الگو بردارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج دراولین جلسه تشکیل مجمع خیرین ازدواج کردستان الگوپذیری جوانان از سیره و زندگی ائمه اطهار را ضرورت نسل امروز بیان کرد و گفت: بایستی با مشارکت و یاری همگان در خصوص ازدواج آسان جوانان و شناساندن ارزش و معیار واقعی این امر مقدس در جامعه کار‌های خداپسندانه انجام شود.

ماموستا رستمی با بیان اینکه امر ازدواج بنیه جامعه را استحکام می‌بخشد افزود: تحکیم روابط خانوادگی با سنت ازدواج و الگوگیری از آموزه‌های دینی موجب سعادت دنیا و آخرت خواهد شد.

او اساس سعادت انسان را ازدواج برشمرد و ادامه داد: کسانی که در امر ازدواج تسهیلگر باشند سهم عمده‌ای در این امر خداپسندانه خواهند داشت.

امام جمعه سنندج با اشاره به اقدام شایسته خیرین کردستانی در امر کمک به ازدواج جوانان و جایگاه رفیع این خیرخواهان نزد خداوند بزرگ، افزود: پروردگار متعال سعادت دنیا و آخرت را نصیب مخلوقی می‌کند که خود شرایط مالی مساعدی دارد و به جوانانی که شرایط اقتصادی مطلوبی برای تشکیل زندگی مشترک را ندارند یاری می‌رساند.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه امر ازدواج حجاب، عفت و کرامت را برای بشر به همراه می‌آورد ادامه داد: خداوند متعال به کرات در آیات قرآن به اهمیت امر مقدس ازدواج تاکید کرده است چراکه سعادت و سلامت جامعه در پرتو تشکیل خانواده سالم میسر می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.