سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اجلاس استانی نماز به صورت آنلاین در یزد

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد گفت: اجلاس استانی نماز در آبان ماه سال جاری به صورت آنلاین در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام سیداکبر موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد در نشست ستاد اقامه نماز بافق گفت: به منظور ترویج فرهنگ اقامه نماز و توجه به این فریضه الهی اجلاس سراسری نماز در کشور و در استان یزد در آبان ماه برگزار می شود.

موسوی همچنین با اشاره به اینکه شهرستان بافق در اقامه نماز همواره پیشرو است، افزود:امنیت اجتماعی و پرورش جامعه ای با تعهد در گروه اقامه نمازاست.

او بیان داشت :مسئولان زمینه برگزار باشکوه نماز جماعت را در مدارس ، ادارات و کارخانجات بافق را فراهم کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد تصریح کرد: اقامه نماز سرمایه گذاری برای جامعه ای امن است و باعث کنترل آسیب های اجتماعی و بزهکاری های اجتماعی می شود.

موسوی بیان داشت :اقامه نماز در مدارس با حضور روحانیت باعث انگیزه و علاقه جوانان به این رکن اصلی دین می شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد افزود: اقدامات انجام گرفته برای اقامه نماز در جامعه کافی نیست و باید در کنار احداث نمازخانه در مدارس و مسیرهای جاده ای ، فرهنگ اقامه نماز نیز ترویج شود.

حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه شهرستان بافق نیز در این جلسه گفت: مردم مومن و نمازگزار شهرستان بافق قبل از شیوع ویروس کرونا از اقامه نماز جماعت در ۴۰ مسجد و پایگاه های اقامه نماز استقبال خوبی داشتند.

او افزود :در شرایط کنونی این تعداد به ۱۰ مسجد و پایگاه اقامه نماز کاهش یافته است.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: با توجه به پیشینه حضور مردم در ادوار مختلف در مساجد از این شهرستان به عنوان قصبه طیبه یاد شده است. 

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.