سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر:

ماندن در لیگ به عملکرد ما و نتایج رقیبان بستگی دارد

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: ماندن تیم ما در لیگ برتر فوتبال به عملکرد خود ما و نتایجی که رقیبانمان کسب می‌کنند، بستگی دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی پاشازاده پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سایپا بیان کرد: موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم با جوانانی که بازی دادیم. اما روی یک صحنه جا ماندیم. به نظرم خیلی پیشرفت خوبی داشته‌ایم، ولی زمان نداریم.

او ادامه داد: با چند روز تمرین تاکتیکی از بچه هایم راضی هستم. هوا هم خیلی گرم بود و روی کارمان خیلی تاثیر داشت.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد: ماندن در لیگ، بستگی به عملکرد خودمان و رقیبانمان دارد. رقیبانمان باید با هم بازی کنند. اگر در بازی آینده از فرصتی که داریم، استفاده کنیم، می‌توانیم بمانیم. مهم این است که پیشرفت کنیم. ما در هر بازی سه چهار موقعیت به حریف می‌دادیم که در این بازی ندادیم. به طور حتم بازی بعدی بهتر می‌شویم.

پاشازاده گفت: دستمان روی نیمکت خالی بود واین کارمان را سخت کرده بود.


بیشتر بخوانید


او افزود: از انتخابم اصلا پشیمان نیستم. به خاطر هواداران شاهین آمدم و با قدرت ادامه می‌دهیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: داوری صحنه خاصی نداشت، ولی چند تا صحنه ۵۰، ۵۰ را به سود تیم حریف گرفتند. از صدا و سیما گلایه دارم، زیرا کلی وقت به بازی ماشین سازی اختصاص دادند، ولی به صحنه‌های بازی ما پرداخته نشد.

پاشازاده بازی هفته بعد برابر پارس جنوبی جم را بازی سختی خواند و گفت: باید نظم بازی خودمان را بالا ببریم و امیدوارم بازی خوبی شود.

روی بی تجربگی مدافع گل خوردیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا نیز گفت: بازی در این گرما واقعا سخت است. خیلی از بازیکنانمان دیگر توانی نداشتند، ولی باز هم تلاش کردند.

ابراهیم صادقی افزود: در این هفته چهار بازیکنمان را به دلیل مثبت شدن آزمایش کرونا و مصدومیت نداشتیم و بازیکنی برای تعویض نداشتیم.

او درباره گلی که از حریف خوردند، بیان کرد: خیلی زود روی بی تجربگی دفاع کنارمان گل خوردیم. چیزی که بار‌ها روی آن کار کرده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: به هفته‌های آینده خیلی امیدواریم تا نتیجه بگیریم و در جدول رتبه بهتری پیدا کنیم.

صادقی داوری را هم خوب بود ارزیابی کرد و گفت: مشکلی نداشت.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.