سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فینال جام حذفی فرانسه؛

بازی فوتبال پاری سن ژرمن - سنت اتین/ خیز پاریسی‌ها برای کسب دومین جام قهرمانی

تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و سنت اتین از ساعت ۲۳:۴۰ در چارچوب فینال جام حذفی فرانسه به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، از ساعت ۲۳:۴۰ امشب (جمعه) تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و سنت اتین در چارچوب فینال جام حذفی فرانسه در ورزشگاه استاد دو فرانس به مصاف هم می‌روند.

این بازی درحالی برگزار می‌شود که لیگ برتر فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به دلیل شیوع ویروس کرونا نا تمام ماند و تیم فوتبال پاری سن ژرمن که پیش از توقف بازی‌ها با ۶۸ امتیاز صدر نشین بود به عنوان قهرمان این مسابقات معرفی شد.


بیشتر بخوانید


تیم سنت اتین بر خلاف پاریسی‌ها نتوانست در لیگ برتر فوتبال فرانسه نتایج خوبی کسب کند و با ۳۰ امتیاز در رده ۱۷ جدول قرار گرفت.

تلاش پاریسی‌ها برای کسب سه گانه

تیم پاری سن ژرمن در صورت برتری در این بازی می‌تواند دومین مقام قهرمانی خود در سال ۲۰۲۰ را کسب کند و در کنار تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان شانس سه گانه کردن در این فصل از رقابت‌های فوتبال اروپا را داشته باشد.

پاریسی‌ها در این دوره از مسابقات جام حذفی با پیروزی در برابر تیم‌های پائو، دیژون و المپیک لیون مجوز حضور در فینال را کسب کردند.

تیم سنت اتین هم با پیروزی در مقابل تیم‌های موناکو، ایپنال و رن توانست به فینال رقابت‌های جام حذفی راه پیدا کند.

در پنج تقابل اخیر این ۲ تیم، تیم فوتبال پاری سن ژرمن توانسته ۴ مرتبه تیم سنت اتین را شکست دهد. یک دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

پابلو سارابیا بازیکن تیم فوتبال پاری سن ژرمن با ۷ گل زده در رقابت‌های جام حذفی، برترین گلزن این فصل از رقابت‌ها بوده است.

در دیدار امشب، پاریسی‌ها می‌توانند از تمامی بازیکنان خود بهره ببرند، ولی «کوین مونه پاکه» و «زیدو یوسف» از تیم سنت اتین به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.