سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورموسوی: وزش شدید باد کیفیت مسابقه را خراب کرد

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی گفت: فشردگی مسابقات و وزش شدید باد کیفیت مسابقه مقابل پیکان را خراب کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی پس از تساوی تیمش مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که در بازی رو در رو مقابل حریف مان شکست نخوردیم. فکر می‌کنم این تک امتیاز هم به نفع تیم ما بود. از تیم پیکان و کادر فنی آن‌ها تشکر می‌کنم که تلاش کردند بازی خوبی برگزار شود، اما فکر می‌کنم فشردگی مسابقات و وزش شدید باد کیفیت مسابقه را خراب کرد.

پورموسوی ادامه داد: خستگی بازیکنان ما از دیدار گذشته مشهود بود. در نیمه اول بچه‌های ما همان بازی همیشگی خودشان را نکردند، اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد. فرصت گل هم داشتیم، اما با بی دقتی این فرصت‌ها را از دست دادیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش برای کسب تک امتیاز راهی زمین شده بود گفت: خیر اینگونه نیست. ما ۴  تعویض هجومی در این بازی انجام دادیم. کسی که می‌خواهد تدافعی بازی کند مهاجم راهی زمین نمی‌کند. خستگی بچه‌ها در روند بازی تاثیر داشت و در بین ۲ نیمه به بچه‌ها گفته بودم که باید با ۳ امتیاز از زمین بازی خارج شویم، اما باید بدانیم که پیکان تیم بزرگی است. شرایط حساسی داشتند و آن‌ها هم مثل ما در این بازی انرژی گذاشته بودند. این بازی اصلا آسان نبود و برای ما و تیم حریف مثل یک فینال بود.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: همین که جایگاه خودمان را توانستیم حفظ کنیم خوب است. به قول معروف لنگه‌کفش در بیابان غنیمت است. فعلاً تیممان را تعطیل کردیم چرا که به استراحت نیاز داریم. بازی بعدی ما در جدول روز یازدهم مرداد خواهد بود و کمیته استیناف تا روز پنجم به ما فرصت داده و اگر قانون رعایت شود بازی ما مقابل استقلال ۳ بر صفر اعلام خواهد شد. هیچ برنامه‌ای برای بازی روز دوشنبه مقابل استقلال نخواهیم داشت.

پورموسوی گفت: فاصله بین بازی امروز تا بازی روز شاهین که یازدهم برگزار می‌شود فرصت خوبی برای استراحت ما خواهد بود. بچه‌ها کاملا خسته هستند و برخی از بازیکنان به صورت معرفتی دارند بازی می‌کنند. البته جای شکر دارد که مسئولان شهری نگاه مثبتی به تیم پیدا کرده اند و در ۳ بازی گذشته همه دیدند که پارس جنوبی با تمام انرژی خود بازی کرده است.

سرمربی پارس جنوبی در خصوص دیدار معوقه تیمش مقابل استقلال تصریح کرد: دیروز هم گفتم که سازمان لیگ بدترین زمان ممکن را برای این بازی لحاظ کرده است. معتقدیم که باید نتیجه این دیدار اعلام شود و اگر هم بازی معوقه تاریخش می‌خواهد مشخص شود، باید بعد از هفته بیست و هفتم این بازی برگزار شود. تا روز یازدهم همه تیم‌ها استراحت می‌کنند و پارس‌جنوبی مصدومان زیادی داشته است و تلاش می‌کنیم که آن‌ها را به مسابقات برسانیم.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.