سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلالی: ذهن بازیکنان گل‌گهر ترمیم پیدا کرده است

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: ذهن بازیکنان ما با درایت و مدیریت ترمیم پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پس از برتری تیمش مقابل ماشین سازی تبریز اظهار داشت: واقعیت این است که نیاز داشتیم که ذهن تیممان ترمیم پیدا کند. این کار را با درایت و مدیریت انجام دادیم و دیدید که چه بازی شجاعانه‌ای کردیم. من  از بچه‌ها ممنون هستم چرا که عالی بودند و صمیمی و صادقانه بازی کردند. این همان چیزی است که ما لازم داریم و واقعا تیم خوبی هستیم.

او ادامه داد: در ۱۱ بازی دور برگشت ۱۸ امتیاز گرفته‌ایم. اگر جایگاهمان در جدول خوب نیست به خاطر عملکرد ما در نیم ‌فصل اول است. در نیم فصل دوم خوب بودیم و امیدوارم این موضوع  در ۴ بازی بعدی هم ادامه داشته باشد. خیلی امیدوار هستم و از خدا می‌خواهم کمکمان کند که در انتهای مسابقات نیز جایگاه خوبی به دست بیاوریم و تیم را در لیگ برتر نگه داریم.


بیشتر بخوانید


جلالی درباره نیمه دوم بازی و دفاع کردن تیمش گفت: شرایط بازی به گونه‌ای بود که بچه‌ها دوست داشتند گلشان را حفظ کنند. این باعث شد عقب برویم و وقتی گل خوردیم دوباره ما بودیم که بازی را در دست گرفتیم، چون بچه‌ها می‌خواستند از این بازی برنده خارج شوند. امیدوارم در آینده  بتوانیم زمانی هم که جلو هستیم، تیم حمله کننده باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.