سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذربایجان شرقی رتبه اول کشور در صدور جواز توسعه‌ای را کسب کرد

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تشریح بخشی از عملکرد چهارماهه سازمان در سال جهش تولید از کسب رتبه اول کشور در حوزه صدور جواز توسعه‌ای خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، اصغرپور معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تشریح عملکرد سازمان در بخش صدور جواز تاسیس توسعه‌ای و ایجادی، گفت: تسریع و تسهیل در امور صدور جواز‌های تاسیس ایجادی و توسعه‌ای مطابق با ضوابط و مقررات قانونی، از مهمترین اقدامات مجموعه صمت و معاونت برنامه ریزی در سال جهش تولید بوده است.

او افزود: به منظور حمایت از توسعه سرمایه گذاری‌های موجود، ۶۰ فقره جواز توسعه‌ای با هدف افزایش ظرفیت و تنوع محصولات تولیدی واحد‌های صنعتی صادر شده است.

اصغرپور گفت: از طریق صدور این تعداد جواز توسعه‌ای، افزایش سرمایه گذاری ۵۵۴ میلیارد تومانی با افزایش اشتغال ۱۰۰۰ نفر پیش بینی شده است.

اصغرپور با اشاره به حمایت‌های مجموعه صمت استان از سرمایه گذاران در سال جهش تولید،گفت: برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای شروع سرمایه گذاری در داخل شهرک‌های صنعتی انجام شده است.

او گفت: با جذب سرمایه گذاری از طریق صدور ۵۰۰ فقره جواز تأسیس ایجادی، با سرمایه گذاری ۵۱۰۰ میلیارد تومانی و پیش بینی اشتغال ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفری در راستای پیشبرد اهداف توسعه‌ای در سال جهش تولید حرکت می‌کنیم.

او این میزان آمار را نشان دهنده افزایش علاقه مندی سرمایه گذاران بخش خصوصی برای فعالیت در بخش صنعت استان طی چهار ماهه اول امسال عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.