سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش دختران عکاس و نقاش یزدی در کشور

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد از درخشش و راه یابی سه عضو مرکز فرهنگی هنری شماره یک این کانون در بخش عکاسی و نقاشی مهرواره نوروزی «بهار در خانه» خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: در گروه کودکان ۲١ تا ٨١سال، مبینا شیخعلیشاهی ۱۶ ساله در بخش عکاسی عنوان برتر مهرواره نوروزی، بهار درخانه را از آن خود کردو همچنین سحر سلیمیان و الناز سعادت دوست ١٣ ساله در بخش نقاشی به این مهرواره راه یافتند.

پیغمبری افزود: با توجه به اینکه این فراخوان در قالب مهرواره برگزار شده،  رتبه‌بندی و برگزیده ندارد،  اما از آثار برتر با ارسال هدیه فرهنگی تجلیل می‌شود.

او ادامه داد: آثار برتر و راه یافته به نمایشگاه، در بخش گالری پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و  نوجوانان به نشانی kpf.ir قابل مشاهده است.  

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد اضافه کرد: فراخوان مهرواره نوروزی، بهار در خانه همزمان با شیوع ویروس کرونا، در قالب‌های نقاشی، عکس و فیلم کوتاه، روز ۲۵ اسفند ١٣٩٨ منتشر شد و تکنیک و اندازه خلق آثارِ این مهرواره آزاد و برای کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال اعلام شده بود.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.