سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی پویش کرونا انگ نیست در داراب

پویش کرونا اَنگ نیست در شهرستان داراب راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم رسولی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان داراب گفت: رفتار‌های نادرست برخی افراد باعث شده که ابتلا به ویروس کرونا به عنوان یک اَنگ اجتماعی دیده شود تا یک بیماری و همین موضوع باعث مخفی کردن بیماری کووید ۱۹ از سوی افراد مبتلا به کرونا در رعایت نکردن اصول قرنطینه و ایزوله خانگی شده است.

او، بیان کرد: این رفتار‌های نادرست از سوی برخی افراد، افزایش شیوع بیماری کووید ۱۹ را به دنبال داشته است.

رسولی تصریح کرد: هر کسی ممکن است به ویروس کرونا مبتلا شود، بنابراین نباید با مخفی کردن آن، سلامتی خانواده و اطرافیان خود را به خطر بیاندازیم.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان داراب با بیان اینکه هیچ فردی دوست ندارد باعث شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه شود، ادامه داد: باید باورهایمان را تغییر دهیم و بر همین اساس، با راه اندازی  پویش کرونا انگ نیست برای تغییر این تفکر اشتباه تلاش ‌کنیم.

او، افزود: در پویش کرونا انگ نیست با معرفی افراد مبتلا به کرونا که در قرنطینه خانگی هستند، اهدافی شامل ایزوله خانگی و خود قرنطینگی، از بین بردن تفکر اَنگ بودن بیماری کووید۱۹، پرهیز از مخفی کردن بیماری و استفاده از ماسک دنبال می‌شود.

رسولی اضافه کرد: بیماری کووید ۱۹ اَنگ نیست، پس با مخفی کردن آن و پرهیز از خود قرنطینگی، سلامتی خانواده و اطرافیان را به خطر نیاندازیم.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.