سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذری: سعی می‌کنیم فولاد را به روز‌های اوج خود برسانیم

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، پیش از دیدار با ذوب آهن درباره شرایط تیم فولاد صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، در خصوص وضعیت تیم فولاد پیش از بازی با ذوب آهن گفت: در تهران بازی سنگینی مقابل پرسپولیس داشتیم. تمامی بازیکنان، چه آن‌ها که تست کرونای مثبت داشتند و چه آن‌ها که تستشان منفی شده بود، چالش بزرگی را پشت سر گذاشتند. به هر دو گروه فشار زیادی وارد شد، به هر حال بازی با پرسپولیس بازی سنگینی بود، اما آن را فراموش کردیم.

آذری افزود: از زمانی که به اهواز بازگشتیم نکونام تیم را به اردو برده است و تحت شرایط خاصی از بازیکنان مراقبت کردیم و چند جلسه تمرین خوب را پشت سر گذاشتیم.

مدیرعامل فولاد خوزستان تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم مقابل ذوب آهن که یکی از تیم‌های قدرتمند، تاکتیکی و دارای بهترین بازیکنان حال حاضر ایران است، بازی زیبایی به نمایش بگذاریم.

آذری گفت: از روزی که به فولاد آمدم هدف را بزرگ تعریف کردم، البته نه اهداف غیرقابل دسترس، چون اهداف غیرقابل دسترس باعث ناامیدی می‌شوند. تیم فولاد پتانسیل رشد را دارد، کم کم از یک تیم معمولی تبدیل به تیمی شده است که حرف برای گفتن دارد. البته هنوز از چیزی که ایده آل بین المللی است، کمی فاصله داریم.

آذری ادامه داد: من فولاد را با مطالعه انتخاب کردم، اما شعار هم نمی‌دهم، دستمزد فولاد برای من خیلی خوب بود. در قبال دستمزدم سعی می‌کنم خوب کار کنم. مطمئن هستم فولاد را به درستی انتخاب کرده ام.

آذری ادامه داد: من و نکونام سال سختی را پشت سر گذاشتیم. فولاد با وجود این که قهرمان ایران و از تیم های آسیایی بوده است، از روز‌های اوج خود فاصله گرفته بود. به لطف خدا دوباره تبدیل به یک تیم مدعی می‌شویم. تاکید مجموعه فولاد خوزستان روی حفظ تمامی افراد است. البته هم من و هم نکونام پیشنهادات دیگری داشته ایم، اما تمام تلاشمان این است که فولاد را به سطوح بالاتر برسانیم. خانواده ام برای من اولویت ویژه دارند، اگر آن‌ها مشکلی نداشته باشند دوست دارم در فولاد بمانم و کار نیمه تمام را با نکونام و بازیکنان تمام کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
آقای آذری لطفا واضح بفرمایید؟

۱-تیم فولاد را؟
یا
۲-قیمت تولیدات کارخانه فولادرا؟