سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت ۸۴ تیم بازرسی در بسیج مقابله با کووید ۱۹ در چهارمحال و بختیاری

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری، از انجام ۱۳ هزار و ۹۸۵ بازدید در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ در سطح استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: از شیوع بیماری کووید ۱۹ در سطح استان تا کنون ۱۳ هزار و ۹۸۵ بازدید در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

او افزود: در این یازرسی‌ها ۳۰ متخلف به مراجع قضایی معرفی و ۲۲ امکنه عمومی و مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا تعطیل شدند.


بیشتر بخوانید


جزایری کرد: بر اساس ۱۰۳ پروتکل ابلاغی وزارت بهداشت شش سرفصل تعیین و ادارات و رسته‌های شغلی مشخص گردید و با همکاری دستگاه‌های اجرایی در مرکز استان ۱۶ و در مجموع ۸۴ تیم بازرسی بر اجرای پروتکل‌های ابلاغی نظارت مستمر دارند.

او میزان رعایت پروتکل‌ها به ویژه استفاده از ماسک و گندزدایی مراکز بر اساس نظارت و بازرسی‌های انجام شده در ادارات را ۸۵ درصد اعلام کرد و ادامه داد: در سایر مراکز خدماتی نیز وضعیت مطلوب و بالاتر از متوسط کشوری ارزیابی شده است.

جزایری با بیان اینکه کارگاه‌های کمتر از ۲۰ نفر و خویش فرما کمترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته اند، از کارفرمایان خواست: نسبت به رعایت اصول و دستورالعمل‌های ابلاغی توجه ویژه داشته باشند.

او در پایان از تشکیل کمیته ارزیابی نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و افزود: این کمیته با تشکیل جلسات منظم و هفتگی نقاط قوت، چالش‌ها و راهکار‌های مؤثر برای تقویت کار تیم‌های نظارتی را بررسی می‌کند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ع
۱۲:۴۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
با سلام نظارت بر حضور مسافران اصفهانی خوزستانی در بازار های بلداجی تالاب چغاخور باغات اطراف و امامزاده حمزه علی(ع) با کیست