سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسئولیت اجتماعی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال بختیاری گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسئولیت اجتماعی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال بختیاری گفت: شرایط کنونی کشور می‌طلب تا همه کسانی که به نوعی عرق وطن و متعهد به جامعه و رعایت مسئولیت اجتماعی هستند و در راه پیشرفت و اعتلای کشور باری از دوش کشور بر می‌دارند به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کووید ۱۹، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمایند.

او افزود: شیوع بیماری کووید ۱۹، بحرانی است که مسائل اجتماعی و اقتصادی و معیشتی مردم را به شدت تحت تاثیر قرار داده و ضمن اثر سوء بر روحیه و سلامت روانی افراد جامعه، بار اقتصادی زیادی به سیستم بهداشت و درمان تحمیل و حجم کاری این مجموعه را افزایش داده است و پرسنل حوزه سلامت را خسته و دچار فرسودگی نموده است.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: بدون شک اعمال محدودیت ها، مشکلات معیشتی را در شرایط سخت کنونی بر عده‌ای از هم وطنانمان تحمیل می‌کند، لذا با رعایت نکات ساده بهداشتی بدون عارضه جدی برای جامعه می‌توان به سپری نمودن هرچه سریعتر دوران شیوع بیماری کرونا کمک کرد.

او ادامه داد: در صورت استفاده بیش از ۹۵ درصد از مردم از ماسک، فاکتور اصلی یعنی امکان انتقال بیماری و تکمیل چرخه انتقال ویروس مختل و شیوع بیماری کاهش می‌یابد.

شیرانی رعایت کردن نکات بهداشتی را مسئله‌ای غیرشخصی دانست و افزود: موضوع سرایت بیماری به دیگران مطرح و در مجموع سلامت و مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی یک جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

او در پایان گفت: مردم فهیم و با فرهنگ استان و هم وطنان با انجام مسئولیت اجتماعی و با رعایت اصول بهداشتی به حفظ کیان کشور کمک نمایند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.