سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وحشی‌گری در اراضی اشغالی؛ «زانو بر گردن» خشم صهیونیست‌ها را برانگیخت

رفتار غیرانسانی نیرو‌های امنیتی صهیونیستی با یک معترض و فشردن زانو بر گردن او، خشم صهیونیست‌ها را برانگیخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تایمز اف اسرائیل، تصاویر منتشر شده از رفتار غیرانسانی یک نیروی امنیتی با شخص معترض در اراضی اشغالی و انتشار آن در فضای مجازی خشم صهیونیست‌ها را برانگیخته است.

این تصویر حین اعتراضات صهیونیست‌ها علیه ناکارآمدی کابینه رژیم صهیونیستی در مقابله با شیوع ویروس کرونا گرفته شده است. در حالی که یک معترض در حال اظهار نظرات خود بود با حمله نیروی امنیتی روبرو شده و نیروی امنیتی اسرائیل زانو خود را بر گردن او می‌فشارد.

این اقدام نیروی امنیتی صهیونیستی، اقدام وحشیانه پلیس آمریکا در مواجهه با جورج فلوید را تداعی کرده و خشم عمومی ساکنین اراضی اشغالی را در بر داشته است. فعالان اجتماعی و رسانه‌ای هم در فضای مجازی مشغول شدند تا اعتراض خود را به این اقدام منزجرکننده ابراز کنند.

صهیونیست ۲۸ ساله که مورد حمله نیروی امنیتی صهیونیستی قرار گرفته، در این‌ باره به هاآرتص گفته که پس از تلاش برای جلوگیری از مشت زدن پلیس به زنی میانسال که در کنار او ایستاده بوده، مورد حمله قرار گرفته است.

او گفت: «من سعی کردم جلوی او را بگیرم و دستش را عقب نگه دارم، اما او و یک افسر دیگر من را به کف زمین کوباندند. سپس دو یا سه پلیس من را گرفتند. یکی من را نگه داشت و دیگری پای خود را روی گردن من گذاشت. چند ثانیه به طول انجامید و صدمه دیدم».

این صهیونیست معترض تاکید کرد: «اگر او کمی بیشتر زانوی خود را بر گردنم نگه می‌داشت، من خفه می‌شدم».

صهیونیست‌ها که پیش از این نسبت به فساد گسترده نتانیاهو شکایت داشتند، اکنون به ناتوانی او در مقابله با ویروس کرونا هم اذعان کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند که شرایط اقتصادی بدی برای آن‌ها بوجود آمده و کابینه هم هیچ اقدامی در این‌باره انجام نمی‌دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۴۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
کاااااملا حقشونه..بیجا کردین تو زمین غصبی موندین..برگردین همون جا که ازش اومدین...به زورم که نیاوردنتون با اون سیاهپوستا مقایستون کنیم...انقدر فلسطینیا کشیدن..حالا شما بکشین