سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۱۲ پروژه شاخص امسال به بهره برداری می‌رسد

استاندار آذربایجان غربی از افتتاح ۳۱۲ پروژه شاخص در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی عصر امروز چهارشنبه ۱ مرداد در نخستین جلسه شورای اداری ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: در سالجاری ۳۱۲ پروژه شاخص در حوزه‌های رونق تولید، اقتصاد مقاومتی و توسعه محور با حجم اعتباری یکهزار و ۲۱۶ میلیارد تومان به اتمام می‌رسد.

مقام عالی دولت در استان افزود: ۱۸ پروژه اقتصاد مقاومتی با ۵۱۱ میلیارد تومان، ۱۴ پروژه جهش تولید با ۳۵۵ میلیارد تومان و ۳۱۲ پروژه توسعه محور با ۳۵۰ میلیارد تومان امسال اجرایی می‌شود.

شهریاری یکی از دستاورد‌های شاخص دولت در استان را مدیریت منابع آب، ساخت بیمارستان، گازرسانی و تامین آب روستایی دانست و افزود: ۶۰ هزار هکتار از اراضی مجهز شبکه گذاری فرعی و اصلی شده که اتفاق بزرگی در توسعه کشاورزی استان است.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه امسال باید دستاورد‌های مهم دولت به اطلاع مردم برسد، به مدیران دستگاه‌های اجرائی دستور داد تا پرانرژی‌تر از همیشه نسبت به خدمت رسانی اقدام نمایند.

مقام عالی استان با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی اقدامات انجام گرفته تصریح کرد: طرح تابش امید به منظور اطلاع رسانی دستاورد‌های دولت از ۱۵ مرداد تا ۱۵ شهریور در استان اجرایی می‌شود و ضروری است تا دستگاه‌های اجرائی در این خصوص اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

محمدمهدی شهریاری افزود: نظارت بر بازار و جلوگیری از جولان فرصت طلبان به منظور کسب رضایتمندی عمومی، حضور در بین مردم و پاسخگویی به درخواست‌های آنان، تعامل با نمایندگان مجلس برای هموار سازی مسیر توسعه باید سرلوحه کار مدیران و فرمانداران قرار بگیرد.

وی گفت: نمایندگان عضو کارگروه‌های مختلف استانی تعیین شده اند و دستگاه‌های اجرایی باید در جلسات کارگروه‌های تخصصی از نمایندگان مربوطه دعوت به عمل آورند.

شهریاری فروش اموال مازاد، احیای واحد‌های راکد و استفاده بهینه از ظرفیت کارگروه‌های رفع موانع تولید، صرفه جویی در هزینه‌های اداری، توجه ویژه به جوانان، پرهیز از مجادلات سیاسی، تحکیم وحدت و همدلی، استفاده کامل از تسهیلات کرونایی برای تثبیت اشتغال و توجه ویژه به بازسازی قطور پیش از رسیدن فصل سرما و توزیع عادلانه آگهی‌های دولتی در بین رسانه‌ها را مورد تاکید قرار داد.

این مسئول خطاب به فرمانداران گفت تا تلاش نمایند از سهمیه استان در تسهیلات کرونا بطور کامل محقق شود چرا که نقش بسزایی در تثبیت اشتغال دارد.

انتهای پیام/ن م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.