سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر توزیع برق مهاباد؛

شهروندان در صورت تغییر آدرس باید برای دریافت قبض برق اقدام کنند

احمدی گفت: مشترکانی که محل زندگی خود را تغییر داده‌اند، با ارسال شناسه قبض اشتراک جدید می‌توانند قبض برق خود را با پیامک دریافت کنند.

رستگار احمدی مدیر توزیع برق مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: مشترکانی که محل زندگی خود را تغییر داده‌اند، با ارسال شناسه قبض اشتراک جدید می‌توانند قبض برق خود را با پیامک دریافت کنند.

او افزود: مشترکانی که نیاز به نوشتن شماره تازه و یا تغییر شماره‌های پیشین خود دارند می‌توانند شناسه رسید خود را به شیوه پیامک به سامانه ۳۰۰۰۷۵۲۱ ارسال کنند.

احمدی ادامه داد: کرایه نشینان پس از پایان زمان کرایه می‌توانند با فرستادن شماره ۱۳ رقمی شناسه قبض محل اجاره قبلی را به‌صورت شناسه قبض ارسال کنند تا پس از آن فرستادن پیامک محل مورد نظر برای آن‌ها غیر فعال شود.

مدیر توزیع برق مهاباد اظهار کرد: مشترکان همچنین می‌توانند با اعلام شماره تلفن همراه سرپرستان خانوار به مأموران قرائت در محل، مراجعه به دفتر‌های پیشخوان طرف قرارداد و یا نوشتن شماره خود در درگاه شرکت توزیع برق به نشانی www.kbepdco.ir نسبت به نوشتن شماره خود اقدام کنند.

او افزود: حذف قبوض کاغذی در مجموع باعث صرفه‌جویی برای شرکت‌های خدمات رسان می‌شود و علاوه بر ارزش پولی این صرفه‌جویی، کنار گذاشتن قبض‌های کاغذی، با توجه به کاهش مصرف کاغذ، تأثیر مثبتی بر حفظ محیط زیست خواهد داشت.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.