سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با روز ملی ازدواج؛

تجلیل از زوجین فعال در طرح زندگی به سبک رضوی

خادمان بارگاه منور رضوی امروز با حضور در منزل زوجین فعال در طرح «زندگی به سبک رضوی» در مشهد مقدس از این افراد تجلیل کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فاطمه دژبرد مدیر مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی  گفت: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، این مرکز با تدارک برنامه‌ای از ۲۵۰ تن از زوجین فعال در طرح «زندگی به سبک رضوی» تجلیل کرد.

او افزود:در این برنامه، ضمن دیدار خادمان حرم مطهر حضرت رضا (ع) با این زوجین، هدایای متبرک رضوی از جمله یک جلد کلام الله مجید به همراه متن پیام تولیت آستان قدس رضوی و یک جلد کتاب با مضمون رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب به آن‌ها هدیه شد.

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه این برنامه بخشی از طرح «زندگی به سبک رضوی» است ادامه داد: هم اکنون بیش از ۳۰ هزار زوج جوان از سراسر کشور از آموزش‌ها و مشاوره‌های ارائه شده این مرکز به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی استفاده می‌کنند.

دژبرد بیان کرد: زوجینی که تمایل به شرکت در این طرح را دارند، باید یکسال پس از ثبت عقد خود اقدام کنند تا از ۳ سال پشتیبانی آموزشی و مشاوره‌ای آستان قدس رضوی برای تحکیم بنیان‌های خانوادگی خود بهره‌مند شوند.

انتهای پیام//ز. ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.