سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام عجیب دو راننده اتوبوس در وسط خیابان!

اقدام عجیب دو راننده اتوبوس برای رد و بدل کردن یک بسته آجیل در وسط خیابان منجر به ایجاد ترافیک شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، برخی اوقات هنگام رانندگی با رانندگان بی ملاحظه‌ای مواجه می‌شویم که برای چک کردن تلفن همراه خود یا پرسیدن آدرس اقدام به توقف در وسط خیابان می‌کنند. این رانندگان متخلف به جای توقف در کنار خیابان با توقف در وسط آن موجب ایجاد ترافیک و دردسر برای سایر رانندگان می‌شوند، مانند دو راننده اتوبوس اهل چین که به تازگی اقدام عجیب آن‌ها در یکی از خیابان‌های این کشور به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. تخلف این دو راننده موجب شد تا سایر رانندگان برای عبور از خیابان دچار مشکل شوند.


بیشتر بخوانید


ویدئویی که منتشر شده است تخلف این دو راننده اتوبوس شهری را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این راننده برای رد و بدل کردن یک بسته از طریق پنجره اتوبوس اقدام به توقف در وسط خیابان می‌کنند. این ویدو نشان می‌دهد این دو راننده برای آنکه این بسته را با یکدیگر ردوبدل کنند اتوبوس‌های خود را در وسط خیابان به طرزی عجیب متوقف کرده و موجب مسدود شدن خیابان می‌شوند. ظاهرا آن‌ها برای رد و بدل کردن یک بسته آجیل دست به اقدام عجیب زده بودند.

پس از انتشار گسترده این ویدئو شرکت اتوبوسرانی محلی از بررسی این موضوع خبر داد و اعلام کرد با رانندگان متخلف برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۱۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
نوشی جانشون
میرمهدی قوامی
۱۲:۰۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
هرروز سه چهاربار این صحنه رو توی خیابونای خودمون میبینیم ولی انقدر درگیر زنده موندن هستیم که این چیزا اهمیتی برامون ندارن
عمار
۱۵:۳۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
حالا این که خوبه خیابانهاشون پهنه توی ایران باید ایستگاه به ایستگاه پشت سر اتوبوسها بایستیم و حرکت کنیم تمام عرض خیابان را می گیرند و از رو به رو هم که خودروها با سرعت در حال حرکتند اگر هم بخواهیم سبقت بگیریم یا تصادف می کنیم یا پلیس جریمه می کند که چرا سبقت گرفتید !!! لطفا بجای اینکه انقدر زیاد چراق راهنماییهای زماندار طولانی مدت کم هزینه ارزان قیمت نصب و اضافه کنید سر هر گذری زیر گذر و رو گذرها را بسازید برای عبور خودروها و عرض خیابانها رو هم پهنتر کنید و پاریکنگ خودروها رو هم افزایش دهید تا انقدر ترافیک ایجاد نشود در سطح شهر ها .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .