سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله فلاحتی تاکید کرد؛

ضرورت تربیت طلاب در تراز انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت تربیت طلاب در تراز انقلاب اسلامی در حوزه‌های علمیه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در نشست با مدیر و معاونان حوزه‌های علمیه استان در حوزه علمیه بزرگ امیرالمومنین علی (ع) گیلان گفت: طلبه‌ای را باید وارد جامعه کنیم که در مسیر تمدن سازی اسلامی باشد.

او با اشاره به گزارش معاونان آموزش، پژوهش، تهذیب و تحقیق افزود: افق‌های بسیار خوبی برای حوزه علمیه امیرالمومنین علی (ع) دیده شده و تلاش‌ها برای رسیدن به این افق‌ها قابل تقدیر است.

امام جمعه رشت دین شناسی و معارف اسلامی را امید و مطالبه مردم از حوزه‌های علمیه در طول تاریخ عنوان کرد و اظهار داشت: نگاه مردم نسبت به حوزه‌های علمیه گسترده است.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: حوزه‌های علمیه در سطوح مختلف جامعه نقش آفرینی می‌کنند و حتی نگاه دانشگاه‌ها در معارف دینی و اعتقادی به حوزه‌های علمیه است.

او با تاکید بر اینکه امروز نقش طلبه تمدن ساز اسلامی مطرح است، بیان کرد: انتظار از طلبه امروز با گذشته بسیار بیشتر است و در تمام عرصه‌ها نیازمند طلبه‌های فاضل هستیم و این امر تلاش مسئولان را روزافزون‌تر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، برنامه ریزی در حوزه‌های علمیه را خوب دانست و تصریح کرد: در مقام عمل باید طلبه‌ای را وارد جامعه کنیم که در تراز انقلاب اسلامی و مسیر تمدن سازی اسلامی باشد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.