سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صداقت: اخلاقی نبود در شهر خودرو بمانم/ توقع هواداران تراکتور را برآورده می‌کنیم

مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار با شهرخودروی خراسان صحبت‌هایی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی صداقت مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در نشست خبری پیش از بازی با تیم شهر خودرو اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در کسوت مربی  در شهر امام رضا (ع) حضور دارم. امتیازات بازی مهم برابر حریف مستقیم را هفته پیش در تبریز بدست آوردیم و تیم ما  از لحاظ تمرینی، روحی و روانی شرایط خوبی دارد.  

صداقت درباره جدایی اش از شهر خودور و پیوستن به تراکتور گفت: بعد از  اینکه اتفاقاتی در تیم شهرخودرو رخ داد و سرآسیایی استعفا کرد، اخلاقی نبود که در این تیم مشهدی بمانم. من قرار بود نیم فصل به تراکتور بروم، چون از الهامی پیشنهاد دریافت کردم. البته من آن موقع به تراکتور نرفتم و به خاطر سرآسیایی در شهر خودرو ماندم، اما با جدایی سرآسیایی اخلاقی نبود که در مشهد بمانم. به هر حال از حمیداوی تشکر کردم و از تیم شهر خودرو جدا شدم.  

او درباره اینکه شرایط تیم‌های فوتبال شهر خودرو و تراکتور را برای کسب سهمیه آسیایی چقدر می‌داند، گفت: با توجه به اینکه به عنوان نماینده باشگاه تراکتور در این نشست خبری هستم اجازه بدهید درباره تیم شهرخودرو صحبت نکنم، اما وضعیت تیم تراکتور  عالی است و  امیدوارم بتوانیم روند این تیم را بهتر کنیم.  

کسب نایب قهرمانی هدف نهایی تراکتور است 

صداقت درباره اینکه تیم تراکتور می‌تواند جایگاه دوم خود را در جدول رده بندی حفظ کند، بیان کرد: با توجه به اینکه فاصله زیادی با پرسپولیس در صدر جدول داریم به همین علت هدف نهایی باشگاه تراکتور کسب نایب قهرمانی است. امیدواریم حداکثر امتیازات را در همه بازی‌های باقی مانده بدست آوریم.  

مربی تراکتور بیان کرد: ما فردا با تیم شهرخودرو بازی داریم. این تیم ۲ سال می شود که ساختارش تغییر کرده است و قدرتمند بازی می‌کند. همچنین همه حرکات این تیم مشهدی روی زمین است و بازی سختی پیش رو داریم. البته ما هم تیم تراکتور هستیم و قصد داریم توقع طرفداران خود را با کسب امتیازات کامل  و حفظ رتبه خود در جدول رده بندی برآورده کنیم. امیدوارم فردا بازی خوبی شود و مطمئن هستم که این اتفاق رخ می‌دهد. دوست داشتیم تماشاگران که روح و طراوت بازی فوتبال هستند در ورزشگاه حضور داشته باشند، اما متاسفانه به خاطر شرایط خاص هواداران در بازی فردا نیستند. انشاالله  بتوانیم دل هواداران تراکتور را شاد کنیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.