سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلا تکلیفی ایستگاه‌های دوچرخه مشهد

ایستگاه‌های دوچرخه طرحی قدیمی در مشهد است که گویا قرار است مدل استفاده از آن‌ها تغییر کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل‌الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در هفدهمین جلسه شورای شهرداران گفت: در حال حاضر سازمان ترافیک در حال جمع‌آوری ایستگاه‌های دوچرخه است. سازه‌ها را به پیمانکار تحویل می‌دهیم، اما پرونده در مراجع قضایی سیر خود را طی خواهد کرد.

او افزود: قرار است در آینده چرخ بند را در سطح شهر ایجاد کنیم تا دیگر نیازی به فوندانسیون نباشد. تاکنون ۲۰۰ چرخ‌بند آماده نصب شده است که دارای یک نوع سیستم امنیتی است که قفل آن توسط تلفن همراه بازگشایی می‌شود.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: در سال جاری برای مسیر دوچرخه ۱۳ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است، همچنین در بحث پیاده‌روسازی ۷۳ میلیارد تومان اعتبار برای سال جاری در نظر گرفته شده است.

کاظمی بیان کرد: همچنین در بحث پیاده رو سازی ۷۳ میلیارد تومان اعتبار برای سال جاری در نظر گرفته شده است. علاوه بر آن ۲۰۰ میلیون تومان برای پروژه‌های اضطراری که مردم درخواست کرده‌اند، لحاظ شده، همچنین باید چشم شهر نیز تقویت و توسعه پیدا کند.

او در خصوص امتداد بولوار نماز، خاطرنشان کرد: اگر امتداد بولوار نماز بازگشایی شود، در تقاطع سرافرازن و نماز دچار مشکلاتی خواهیم شد که منتظر کار مطالعاتی هستیم تا لایحه آن را به شورا ارائه دهیم.

انتهای پیام// م.ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.