سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبلیغ گروه جمهوری‌خواه ضدِ ترامپ درباره مصاحبه رئیس‌جمهور آمریکا با فاکس‌نیوز+ فیلم

گروه موسوم به «پروژه لینکلن» تبلیغی خنده‌دار و ضد ترامپ درباره مصاحبه اخیر رئیس‌جمهور آمریکا با شبکه فاکس‌نیوز ساخته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، گروه جمهوری‌خواه ضد ترامپ موسوم به «پروژه لینکلن» تبلیغی خنده‌دار با مضمونِ به سخره گرفتنِ صحبت‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در مصاحبه اخیرش با «کریس والاس»، مجری شبکه فاکس‌نیوز، ساخته است.

در اولین نظرسنجی فاکس نیوز، ۴۹ درصد از شرکت‌کنندگان گفته بودند اگر انتخابات در همان روز برگزار شود به جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها و رقیب انتخاباتی ترامپ در سال جاری، رأی خواهند داد؛ در مقابل این تعداد برای ترامپ ۴۱ درصد بود.

به طور مثال، در این تبلیغ بر رو صدای ترامپ که به مجری برنامه می‌گوید: «اول از همه باید بگویم من در حال شکست خوردن نیستم.» صدای خنده پخش می‌شود و با گفتن «این نظرسنجی‌ها فاقد اعتبار است» صدای خنده بلندتر هم می‌شود.

او همچنین نظرسنجی دیگری که درباره اعتماد بیشتر مردم به بایدن از نظر اقتصادی و تبعیض نژادی بود را نیز کتمان کرد و گفت: «من نظرسنجی‌های دیگری دارم که نشان می‌دهد من بیشتر رأی آورده‌ام.»

در بخشی دیگر، ترامپ نظرسنجی فاکس نیوز که در آن شرکت‌کنندگان در آن از «کافی نبودن سلامت عقل ترامپ برای ریاست جمهوری» می‌گفتند را نیز رد کرد.

او با به رقابت طلبیدن بایدن برای تست هوش در این مصاحبه گفته بود که تست گرفته شده از او اصلا سخت نبود. والس هم گفته بود به طور مثال عکسی را به او نشان داده و از او پرسیده بودند چیست و او هم در جواب گفته بود فیل!

در بخشی از این تبلیغ قسمتی که ترامپ در این مصاحبه می‌گوید «پنج سوال آخر تست سخت بود» قرار داده شده و روی آن نوشته شده است: «به نظر شما آمریکا به چنین رئیس جمهوری نیاز ندارد؟»

سخنگوی کارزار انتخاباتی ترامپ در واکنش به این بخش آگهی به خبرگزاری هیل گفته است: «باز هم این باتلاق، می‌خواهند رئیس جمهور منتخب را از میان ببرند. ترامپ رهبر حزب جمهوری‌خواهان است که ۹۴ درصد آرای موافق در این حزب را جمع‌آوری کرده است، آماری که دیگر روسای جمهور رویای آن را داشتند.»

گروه جمهوری‌خواه ضدِ ترامپ موسوم به «پروژه لینکلن» هفته گذشته اعلام کرد ۱۶.۸ میلیون دلار کمک هزینه برای شکست ترامپ در انتخابات آتی آمریکا در نوامبر (آبان) سال جاری جمع‌آوری کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.