سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۹ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه و تجاوز به عنف با تلاش شبانه‌روزی پلیس در جنوب شرق کشور دستگیر و ۱۵ فقره سرقت نیز کشف شد.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سیستان و بلوچستان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه و به عنف، در هفته گذشته ۹ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر، خاش و چابهار با هماهنگی‌های قضائی این سارقان را در عملیات‌های مختلف دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی دستگیری این سارقان، چهار دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، هفت دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد مسروقه و چند قبضه چاقو و قمه کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به یک فقره سرقت مسلحانه خودرو، یک فقره سرقت مسلحانه منزل، ۲فقره سرقت به عنف منزل،۲ فقره سرقت به عنف موتور سیکلت، یک فقره سرقت به عنف خودرو، پنج فقره سرقت به عنف تلفن همراه و سه فقره سرقت به عنف کیف پول و وجه نقد اعتراف کردند.

او با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی تصریح کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.