سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویسی: امیدوارم فردا سکته نکنیم/ خوشحالم که یک بار دیگر پورموسوی را می‌بینم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی فردا برای هر ۲ تیم اهمیت زیادی دارد و پس از پایان بازی، سکته می‌کنیم یا سر پا می‌ایستیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پارس جنوبی جم اظهار داشت: بازی با پارس جنوبی جم مانند دیدار های قبلی، سخت، حساس و مهم بوده، ۳ امتیاز این بازی برای ما و پارس جنوبی جم خیلی مهم است. از ۳ بازی گذشته ۷ امتیاز گرفتیم و به بازیکنان گفتیم اگر از ۴ بازی باقی مانده، ۱۰ امتیاز بگیریم ۸۰ درصد راه ماندن در لیگ برتر را رفته ایم. با تمام وجود برابر پارس جنوبی بازی می‌کنیم تا ۳ امتیاز بازی را بگیریم.  

سرمربی پیکان درباره تقابل تیم‌های قعر جدولی در بازی فردا و مصاف او با یک سرمربی خوزستانی دیگر گفت: بازی با پارس جنوبی چهارمین بازی ۶ امتیازی ما است. از ۳ بازی قبلی تجربیات خوبی کسب کردیم و خوشبختانه ۷ امتیاز گرفتیم. امیدواریم ۳ امتیاز بازی فردا را هم بگیریم. خوشحالم که یک بار دیگر پورموسوی را می‌بینم. او از مربیان خوب ایران و آدم خوب و با معرفتی است. تیم پارس جنوبی را می‌شناسیم و فکر می‌کنم با شناختی که ۲ تیم از یکدیگر دارند، فردا شاهد بازی جذابی خواهیم بود.  

ویسی درباره داور بازی فردا گفت: فردا داور جوانی بازی را قضاوت می‌کند. خودم در تیم‌هایی که کار می‌کنم به جوانگرایی اهمیت می‌دهم. فردا داور برای اولین بار قضاوت می‌کند و همه ما باید به او کمک کنیم، زیرا همین افراد آینده فوتبال ما هستند. امیدوارم برنده بازی فردا داور باشد و یک داور جدید به فوتبال کشور معرفی شود. از کمیته داوران بابت اعتمادش به یک داور جوان تشکر می‌کنم.  

او در پاسخ به این سوال که کم تجربگی داور بازی فردا شما را نگران نمی‌کند گفت: اصلا نگران نیستیم. ما جوانمردانه  وخوب بازی می‌کنیم و می‌دانم که پارس جنوبی نیز همین طور بازی می‌کند. اصلا بحث داوری نداریم. اشتباهات داوری همیشه هست، اما اگر برای هر ۲ تیم رخ بدهد، مشکلی ندارد و کسی متهم  نمی‌شود. فردا به داور بازی کمک می‌کنیم و مطمئنا او قضاوت خوبی خواهد داشت و با سوت‌هایی که در بازی فردا می‌زند، آینده خودش را تضمین می‌کند.  

ویسی در پاسخ به این سوال که چه زمانی تکلیف پیکان برای حضور در لیگ بیستم مشخص خواهد شد گفت: پس از بازی فردا سکته می‌کنیم یا سر پا می‌ایستیم! اما امیدوارم ما سکته نکنیم. برد و باخت در بازی فردا برای آینده هر ۲ تیم اهمیت زیادی دارد.


بیشتر بخوانید


او در خصوص بازیکنان مصدوم تیمش در بازی فردا اظهار داشت: جلال علی محمدی و نادر محمدی را به دلیل شکستگی فَک و کتف در اختیار نداریم. نادر بازیکن جوانی بود و فکر می‌کنم چشم خورد. امیدوارم هر ۲ بازیکن هر چه زودتر خوب شوند و به تمرینات برگردند. حجت حق وردی فردا می‌تواند بازی کند.  

سرمربی پیکان در واکنش به اظهاراتش در نشست خبری پس از بازی با سایپا گفت: در مجموع بازی با سایپا کثیف و نحس بود. به همین دلیل گفتم این بازی کثیف بود.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.