سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام بیش از ۶۰۰ بنگاه اقتصادی در خراسان رضوی جهت دریافت تسهیلات کرونایی

رئیس گروه طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ۶۴۸ واحد کسب و کار دارای کد کارگاهی و فاقد بیمه و خویش فرمایی در سامانه تسهیلات بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا در استان ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یونسی رئیس گروه طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: به منظور حمایت از کسب و کار‌های آسیب دیده از ویروس کرونا، متقاضیان می‌توانند تسهیلات مدنظر را دریافت نمایند.
 
او افزود: تاکنون ۶۴۸ واحد کسب و کار دارای کد کارگاهی و فاقد بیمه و خویش فرمایی در سامانه تسهیلات بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا ثبت نام کردند.
 

بیشتربخوانید

 
رئیس گروه طرح و برنامه فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: با توجه به فرصت باقی مانده کسب و کار ها‌ی فرهنگی و هنری و قرآنی که تاکنون اقدام نکرده اند تنها می‌توانند تا ۵ مردادماه به سامانه مراجعه و نسبت به ثبت نام نمایند.

یونسی بیان کرد: در صورت ایجاد نقص در ثبت نام و سامانه، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی باید موضوع را دراسرع وقت پیگیری و به واحد اشتغال این اداره کل اعلام و نسبت به رفع موانع ثبت نام اقدام نمایند.

انتهای پیام//ف. غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.