سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات مشاوره‌ای رایگان به زوج‌های جوان کردستانی

معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به زوج‌های جوان کردستانی خبر داد.

گلاویژ فتاحی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، از ارائه خدمات مشاوره رایگان به زوج‌های جوان و خانواده‌ها خبر داد.

فتاحی با اشاره به نیاز اساسی جوانان و زوج‌های جوان به امر مشاوره برای انتخاب یک زندگی سالم از بدو آغاز یک رابطه تا ایجاد شرایط ازدواج و همچنین دوام و پایداری آن تا سر منزل خوشبختی و سعادت اظهار کرد؛ به مناسبت روز ازدواج که سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) است به مدت یک هفته مراکز مشاروه‌ای اقدام به ارائه مشاوره رایگان به دختران و پسران در سن ازدواج، زوج‌های جوانی که در آستانه تشکیل خانواده هستند و همچنین به منظور تقویت خانواده به زوج‌هایی که تشکیل نهاد مقدس خانواده داده اند ارائه می‌شود.

او مراکز مشاوره خانواده را که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان در سطح استان ارائه خدمات رایگان به زوج‌های جوان می‌کنند را شش مراکز اعلام کرد و افزود؛ از این تعداد سه مرکز در شهرستان سنندج، ۲ مرکز در شهرستان قروه و یک مرکز در سقز در این رابطه فعال هستند و سعی خواهیم کرد تا در ادامه این هفته در شهرستان‌های بیجار و کامیاران ۲ مرکز دیگر نیز فعال شوند.

معاون مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در امور جوانان افزود، جوانان و زوج‌های جوانی که در طول سال در کارگاه‌های آموزشی و تخصصی مهارت‌های زندگی که شامل مشاوره قبل، حین و بعد از ازدواج است، شرکت خواهند کرد می‌توانند تا پایان سال از این خدمات مشاوره‌ای رایگان استفاده کنند.

فتاحی خاطرنشان کرد، در کنار مشاوره حضوری به زوج‌ها و خانواده‌های جوان خدمات مشاوره غیرحضوری و از طریق ارتباط تلفنی و همچنین به صورت آنلاین نیز به آن‌ها ارائه خواهد شد که زوج‌های جوان می‌توانند از این خدمات نیز بهره ببرند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان با تاکید بر استفاده از بستر‌های فضای مجازی برای اجرای برنامه‌های مرتبط با هفته ملی ازدواج که از امروز یکم مرداد آغاز و تا هفتم مردادماه ادامه خواهد داشت تصریح کرد؛ امسال رویکرد کلیه برنامه‌ها «فرهنگ سازی ازدواج ساده و آسان» و «جلب مشارکت خیرین و فعالان ازدواج» در قالب پویش «ازدواج جوانان با همراهی خیران» است.

او همچنین اضافه کرد؛ تلاش خواهیم کرد تا با کمک از ظرفیت رسانه‌های فضای مجازی پویش ازدواج جوانان با همراهی خیران را راه اندازی کرده و با مشارکت خیرین فعال در امر ازدواج کمک هزینه جهیزیه ساده برای زوج‌های نیازمند را تهیه و در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.