سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری همدان

استاندار همدان در حکمی فرهاد فرزانه را به عنوان سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری همدان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،بدنبال بازنشستگی محمودرضا عراقی، استاندار همدان در حکمی فرهاد فرزانه را به عنوان سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری همدان منصوب کرد.

شاهرخی استاندار همدان در جلسه معرفی سرپرست جدید معاونت امور عمرانی استانداری همدان از ۳۵ سال خدمت ارزشمند و صادقانه محمود رضا عراقی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری که به افتخار بازنشستگی نائل آمد تقدیر و فرهاد فرزانه مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان منصوب کرد.

او با بیان اینکه عراقی از سرمایه‌های ارزشمند مدیریتی در سطح استانی و ملی است، بیان کرد: ایشان در این سال‌ها خدمات ارزشمندی از خود به یادگار گذاشته است.

شاهرخی اظهار داشت: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در حوزه عمرانی در استان همدان انجام شده و طرح‌های بزرگی به سرانجام رسیده است.

این مقام مسئول ابراز داشت: علیرغم پیگیری‌های انجام شده به لحاظ قانونی امکان ادامه کار مهندس عراقی فراهم نشد و ایشان به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

محمودرضا عراقی از مدیران باسابقه وزارت نیرو است که از ابتدای دولت یازدهم به عنوان معاونت امور عمرانی در استانداری همدان مشغول خدمت بوده است.

فرهاد فرزانه سرپرست معاونت عمرانی استانداری پیش از این مدیرکل امور روستایی و مدیرکل امور شهری استانداری، مدیرکل میراث فرهنگی و مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان را در کارنامه خود دارد.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.