سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امکان استفاده هنرمندان چهارمحال و بختیاری از سامانه نگارخانه

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: هنرمندان هم استانی می‌توانند برای فروش آثار هنری خود به سامانه نگارخانه مراجعه نمایند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال ۹۹ با عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» و به منظور رسیدن به این هدف سامانه نگارخانه به آدرس الکترونیکی https://negarkhanenet.ir/ تهیه و راه‌اندازی شده است.

او ضمن اشاره به اینکه سامانه نگارخانه کاربر محور است افزود: در این سامانه هنرمندان آثارشان را ارائه می‌کنند و همه خدمات خویش را به کاربرانشان به صورت رایگان انجام می‌دهند.


بیشتر بخوانید


فرجی اضافه کرد: در سامانه نگارخانه تلاش شده همه نیاز‌های هنری جامعه در ۱۲ دسته اصلی و ۱۷۰ زیردسته تخصصی در ۳۱ استان به تفکیک شهر برطرف شود.

او ضمن اشاره به اینکه این سامانه همزمان به ۱۱ زبان زنده دنیا ترجمه و منتشر می‌شود گفت: همه کاربران سامانه نگارخانه تا ۷۵ درصد تخفیف برای مصرف اینترنت خود بهره‌مند می‌شوند.

فرجی گفت: در این سامانه، علاقمندان و خریداران آثار هنری در هر نقطه از کشور و جهان که باشند مستقیماً با خود هنرمند تماس برقرار و اثر مورد نظر خود را خریداری می‌کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.