سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۳۲ تختخوابی چرام

عملیات اجرایی بیمارستان ۳۲ تختخوابی چرام پس از دو ماه تعطیلی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هدایت نیا سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام گفت: با پیگیری‌های انجام شده حدود ۲۴ تن میلگرد به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان برای این طرح خریداری شده است.

هدایت نیا با بیان اینکه امسال حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای اجرای پی و کف این طرح در نظر گرفته شده است افزود: امیدوارم با تخصیص کامل این اعتبار بتوانیم عملیات پی و کف را تا پایان سال به صورت کامل انجام دهیم.

فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام هم با اشاره به اینکه بیمارستان چرام ۷ مهرماه ۹۸ با اخذ مجوز قانونی وزارت بهداشت و درمان و موافقت سازمان بازرسی فعالیت خود را آغاز کرد گفت: این طرح در ابتدای سال ۹۶ کلنگ زنی شد، اما هیچ گونه موافقت نامه، قرارداد و ضوابطی برای اجرای این طرح وجود نداشت.

فتاحی اصل افزود: برآورد اولیه هزینه ساخت مرحله اول بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهدای این شهر ۴۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.
او با بیان اینکه سال گذشته ۹۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات وزارت بهداشت به این طرح تخصیص داده شد گفت: کار محوطه‌سازی و تجهیز کارگاه این بیمارستان در سال‌های گذشته انجام ولی به دلایل مختلف روند اجرایی این طرح متوقف شد.

ایجاد رفاه و تامین سلامت اهالی این شهرستان، ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی، جلوگیری از افزایش هزینه‌های درمانی، کاهش تردد بیماران به شهرستان‌های همجوار و کاهش هزینه‌های بهداشتی و درمانی برای اهالی این شهرستان از جمله مزیت‌های ساخت این بیمارستان است.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.