سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در استان اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از کاهش ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در سطح استان اردبیل خبر داد.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی استان اردبیل، با فعالیت سامانه ناپایدار تا روز یکشنبه هفته آینده آسمان استان در بیشتر ساعات نیمه ابری تا ابری بوده و وزش باد خزری موجب حاکمیت هوای خنک (بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان) و کاهش ۸ تا ۱۲ درجه سلسیوس می‌شود.

او با بیان اینکه بارش باران (گاهی بصورت رگبار) در برخی مناطق استان اردبیل پیش بینی می‌شود افزود: با خروج این سامانه از روز یکشنبه (۵ مرداد ۹۹) جو استان اردبیل پایدار شده و افزایش تدریجی دما انتظار می‌رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: علاوه بر وزش باد خزری، کاهش محسوس دمای هوا و افزایش ابرناکی، در مناطقی از استان اردبیل بارش باران (گاهی بصورت رگبار و رعدوبرق و احتمال اصابت صاعقه) نیز پیش بینی می‌شود.

محمدی بیان کرد: طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در مناطقی از استان (بویژه در دامنه‌های کوه‌های سبلان و باغرو، بخش‌هایی از شمال استان و بخش‌هایی از جنوب استان) به دلیل احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل ها، رعایت نکات ایمنی توصیه می‌گردد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.