سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت‌های فیده و آزمون معنوی برای شطرنج‌بازان ایران

مسابقات آنلاین و جهانی شطرنج، از امروز آغاز و تا ۹ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، المپیاد جهانی فیده ۲۰۲۰ به صورت آنلاین از امروز آغاز به کار می‌کند. تیم ملی ۶ نفره شطرنج کشورمان در جمع تیم‌های برتر این مسابقات قرار دارد و نیازی به حضور در مراحل مقدماتی بازی ها ندارد.

۱۶۳ کشور برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده و برای تیم ملی ایران نیز ۴ نفر به عنوان شطرنج‌بازان ذخیره در نظر گرفته شده است.

نمایندگان رژیم غاصب اسرائیل در گروه آسانی هستند و احتمال صعودشان به مراحل بعدی بازی‌ها بالا است. با توجه به نامه اخیر فدراسیون شطرنج کشورمان به فیده و خودخواسته خواندن خودداری بازیکنان ایرانی از رویارویی با نمایندگان رژیم اشغالگر قدس، جای نگرانی برای بازیکنان کشورمان نیست و باید با آرامش خاطر، خود را برای حضوری قدرتمند در این رقابت جهانی آماده کنند.

مسئولان و صاحب نظران باید به طور منظم تشکیل جلسه داده و با تصمیمات درست و پیش بینی‌های منطقی از آسیب به ورزش کشورمان و مخصوصا رشته شطرنج، جلوگیری کنند.

فدراسیون شطرنج کشورمان هنوز با سرپرست اداره می‌شود و احتمالا ظرف یک ماه آینده با برگزاری انتخابات و تعیین رئیس فدراسیون شطرنج کشورمان، گامی بزرگ در جهت دفاع از حقوق ورزشکاران و پیگیری جدی مطالبات آن ها برداشته خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.