سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارت بلیط‌های سوخته اتوبوس در شهرکرد تعویض می‌شوند

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد، از تعویض رایگان کارت بلیط‌های سوخته اتوبوس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهرداد میرزائیان رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: کارت بلیط‌های سوخته از سوی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در این شهرستان به صورت رایگان تعویض می‌شود.

او افزود: تنها کارت بلیط‌هایی که موارد خراشیدگی، سوختگی با آتش و شکستگی نداشته باشند، توسط سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر به صورت رایگان تعویض خواهند شد.


بیشتر بخوانید


میرزائیان دریافت مبلغی بیش از تعرفه سال ۹۹ را از سوی رانندگان تاکسی از شهروندان اقدامی خودسرانه و غیرقانونی دانست و اضافه کرد: با افزایش ۲۰ درصدی کرایه ناوگان تاکسیرانی چنانچه رانندگان تاکسی مبلغی بیش از نرخ اعلام شده سال ۹۹ از مسافران دریافت کنند، با آن‌ها به صورت جدی برخورد خواهد شد.

او با اشاره بر شیوع موج دوم کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی رانندگان و شهروندان را ضروری دانست و ادامه داد: از زمان آغاز اجرای طرح فاصله گذاری‌اجتماعی به تمامی رانندگان تاکسی از طریق پیامک اعلام شده که موظف به اجرا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستند و این طرح به صورت جدی پیگیری می‌شود.

میرزائیان گفت: هم اکنون به صورت شبانه روزی تاکسی‌ها و اتوبوس‌های سطح شهر از سوی اکیپ سازمان ضدعفونی می‌شوند و ماسک و دستکش در حدتوان سازمان در اختیار رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی قرار داده شده است.

او افزود: همشهریان موارد تخلف در نرخ کرایه تاکسی‌ها، نصب نشدن نرخ کرایه در تاکسی‌ها و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را همراه با کد تاکسی به شماره ۰۳۸۳۳۳۷۰۰۱۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.