سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۱۳ هزار و ۹۸۵ بازرسی از سوی تیم‌های نظارتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

تاکنون تعداد ۱۳ هزار و ۹۸۵ بازدید از سوی تیم‌های نظارتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون تعداد ۱۳ هزار و ۹۸۵ بازدید از سوی تیم‌های نظارتی این دانشگاه صورت گرفته است.

او افزود: بر اساس بازرسی‌های که صورت گرفته، ۸۰ درصد پروتکل‌های بهداشتی در مساجد رعایت شده است.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: با توجه به مصوبات قبلی ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا تعداد ۸۴ تیم سه نفره نظارتی در سطح استان بر اساس ۱۰۶ پروتکل بهداشتی تعیین شده طبق شش سرفصل شروع به فعالیت کردند.

او ادامه داد: تاکنون تعداد ۱۳ هزار و ۹۸۵ بازدید توسط این تیم‌های نظارتی صورت گرفته است و ۳۰ واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده اند.

جزایری گفت: طی بازرسی‌های صورت گرفته بالاترین میزان اجرای پروتکل‌های بهداشتی در رستوران‌ها و کمترین میزان اجرا در مطب‌ها بوده است.

او افزود: برای جلوگیری از ایجاد بحران و طغیان بیماری باید به هر نحو ممکن میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در تمامی دستگاه‌ها و صنوف افزایش داد.

جزایری با اشاره به خستگی کادر درمان اضافه کرد: تاکنون تعداد ۱۴۳ نفر از کادر درمان به ویروس کرونا مبتلا و دو شهید مدافع سلامت در استان تقدیم کرده‌ایم که لازم است برای کاهش میزان ابتلا و استراحت پرسنل زحمت‌کش بیمارستان تدابیری اندیشیده شود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.