سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۱۵۴پایگاه اورژانس۱۱۵ در استان اصفهان

معاون فنی و عملیات اورژانس۱۱۵ استان اصفهان گفت:۱۵۴پایگاه اورژانس۱۱۵ و یک اورژانس هوایی و بالغ بر هزار نفر کارکنان در سطح استان اصفهان ۲۴ساعته به مردم خدمت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا قاسمی معاون فنی و عملیات اورژانس۱۱۵ استان اصفهان در آیین تودیع و معارفه مسوول اورژانس اردستان با اشاره به شرایط کنونی کشور و درگیری با کرونا و مشکل اقتصادی گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس۱۱۵ در استان با وجود اینکه مطالبات چندین ماهه خود را دریافت نکرده اند با این وجود صادقانه به خدمت خود ادامه می‌دهند.

علیرضا قاسمی گفت: ۱۵۴پایگاه اورژانس۱۱۵ و یک اورژانس هوایی و بالغ بر هزار نفر کارکنان در سطح استان اصفهان ۲۴ساعته به مردم خدمت می‌کنند.

به گفته او در سه ماهه ابتدایی امسال اورژانس در استان ۵۳هزار و ۵۰۰ماموریت انجام داده نشان از حجم بالای کار اورژانس دارد.

قاسمی به فرسوده بودن ساختمان اورژانس اردستان هم اشاره کرد و گفت: تامین زمین برای احداث محل جدید اورژانس ضروری است و مسوول جدید اورژانس باید با همکاری شبکه بهداشت ودرمان این موضوع را پیگیری کند.

حسن ذبیحی مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان هم در این آیین با بیان اینکه درصدد ارتقای درجه اورژانس اردستان هستیم گفت: با تصویب پست سازمانی اورژانس، روستای نیسیان که زیرساخت‌های آن آماده شده و با راه اندازی این مرکز، خدمات دهی به آسیب دیدگان و بیماران را افزایش خواهیم داد.

در پایان از خدمات۳۰ساله، ولی اله سلامی زاده تجلیل و جواد مطیعی بعنوان مسوول جدید اورژانس۱۱۵ اردستان معرفی شد.

شهرستان اردستان ۶پایگاه ثابت اورژانس شامل یک پایگاه شهری و ۵پایگاه جاده‌ای دارد که با ۳۷پرسنل و ۵دستگاه آمبولانس فعال و ۳دستگاه رزرو به مردم خدمت رسانی می‌کند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.