سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۱۰ پایگاه اوقات فراغت در سراسر استان کرمانشاه

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی کرمانشاه گفت: ۱۰ پایگاه اوقات فراغت در سراسر استان با موضوع غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه در چهار محور؛ دینی، هنری، مهارتی و ورزشی فعال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  فرزاد سهیلی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی کرمانشاه گفت: در مراسمی که به صورت مجازی، زنده (لایو) در شبکه شاد برگزار شد، پایگاه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان بانیاز‌های ویژه استان فعالیت خود را آغاز کردند.

او اظهار امیدواری کرد: برنامه‌های این پایگاه‌ها بتواند ضمن مهارت‌آموزی بخشی از دغدغه‌های خانواده‌های دارای فرزند با نیاز ویژه در شرایط پر اضطراب شیوع بیماری کرونا را پوشش دهد.

او گفت: در راستای سیاست‌های وزارت متبوع و سازمان آموزش و پروش استثنایی کشور از ارایه هرگونه آموزش درسی در پایگاه‌های تابستانی باید خودداری شود.

سهیلی اظهار داشت: از مدیران پایگاه‌های تابستانی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از مربیان توانمند، آموزش دیده و علاقه‌مند نهایت تلاش خود را برای ارایه آموزش‌های مفید و اثرگذار به کار گیرند و آموزش و پرورش استثنایی نیز نهایت حمایت خود را از این برنامه‌ها به عمل می‌آورد.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.