سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت مصرف برق در هیچ یک از شهرستان‌های بوشهر سبز نیست

وضعیت مصرف برق در ۷ شهرستان از ۱۰ شهرستان استان بوشهر قرمز و در سه شهرستان دیگر زرد است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آمار‌های شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نشان می‌دهد در واپسین روز‌های نخستین ماه تابستان مصرف برق در ۷ شهرستان از ۱۰ شهرستان استان در وضعیت قرمز قرار دارد.

به این ترتیب شهرستان‌های دیر، بوشهر، کنگان، دشتستان، تنگستان، دشتی، دیلم در محدوده قرمز و شهرستان‌های جم، عسلویه و گناوه در محدوده زرد است.

بر اساس اعلام شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر دوشنبه ۳۰ تیر مصرف برق در استان در زمان اوج بار به هزار و ۸۷۰ مگاوات رسید.

این شرکت از ساکنان مناطق قرمز خواسته برای کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق برنامه‌ریزی کنند و از شهروندان سه شهرستان محدوده زرد هم تقاضا کرده مصرف انرژی برق را ۵ درصد کاهش دهند.


بیشتر بخوانید


همچنین از همه مردم استان درخواست شده است، با مدیریت مصرف برق از ساعت‌های ۱۳ تا ۱۷ یعنی زمان اوج مصرف به پایداری برق کمک کنند.

وزارت نیرو نیز اعلام کرد نقشه مصرف برق کشور نشان می‌دهد که امروز ۱۱ استان از جمله بوشهر در محدوده قرمز مصرف برق قرار دارند. استان‌های سمنان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، هرمزگان، همدان، کرمانشاه، اردبیل و آذربایجان‌های شرقی و غربی نیز مانند بوشهر در محدوده قرمز هستند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.