سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات مدیرکل سابق ورزش و جوانان فارس

نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان فارس در دادگاه کیفری ۲ شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی دادگستری استان فارس اعلام کرد: نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حیدرعلی کامیاب مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان فارس امروز در شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شیراز به ریاست قاضی محمد مهدی محمودی برگزار شد.

این گزارش حاکی است، رسیدگی به پرونده مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان فارس در چارچوب قانون آئین دادرسی کیفری و با حضور متهمان و وکلای مدافع آنان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، دادگاه نخستین ۶ متهم این پرونده با اتهامات ارتشاء، جعل امضا و سند عادی و استفاده از سند مجعول و همچنین رشاء و فراهم کردن موجبات ارتشاء، در حالی برگزار شد که سایر اتهامات مطرح شده در خصوص متهمان در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز در حال بررسی است.


بیشتر بخوانید


بر این اساس، قاضی محمودی رئیس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شیراز در جلسه اول رسیدگی به این پرونده پس از قرائت کیفرخواست بوسیله نماینده دادستان ضمن یادآوری حقوق دفاعی متهمان به تفهیم اتهام و بررسی نقش هر کدام از متهمان پرونده و همچنین ارتباط آن‌ها با یکدیگر در قالب مناسبات مالی و پیمانکاری و گرفتن دفاعیات آن‌ها پرداخت.

در ادامه وکلای مدافع متهمان پرونده از دادگاه تقاضای مهلت جهت انجام دفاع مناسب از موکلان خود کردند که دادگاه با تأکید بر حق دفاع برای متهمان ضمن تجدید وقت رسیدگی، مهلت قانونی مناسبی را جهت ارائه لوایح دفاعی و شنیدن دفاعیات آن‌ها تعیین کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.