سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالنوری در حاشیه جلسه کمیسیون امنیت ملی:

رویکرد مجلس یازدهم تقویت صدا و سیماست

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امروز تلاش برون مرزی صدا و سیما به عنوان بارز‌ترین ویژگی در عرصه دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت داخلی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پس از حضور معاون برون‌مرزی صداوسیما در نشست عصر این کمیسیون در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تلاش برون‌مرزی صداوسیما به عنوان بارزترین عرصه دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی در دنیا و در خنثی کردن اقدامات بیگانگان و همچنین رساندن اقدامات، تلاش‌ها، پیام‌ها و فرهنگ ایران به خارج از کشور مؤثر است.

او افزود: تمام غول‌های رسانه‌ای دنیا برای تغییر افکار عمومی و سبک زندگی و خصومت با ملت ما بسیج شده است لذا حتماً باید تلاش برون‌مرزی صداوسیما تقویت شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: رویکرد مجلس یازدهم تقویت صداوسیما است و کمیسیون امنیت ملی نتیجه تلاش‌های رسانه‌ای دشمن را اقدامات امنیتی می‌داند لذا نگاه ما به این موضوع نگاه بدون توجه به مسائل امنیتی نیست.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: کمیسیون امنیت ملی پیش‌قدم شده است که از اقدامات برون‌مرزی صداوسیما حمایت کند.


بیشتر بخوانید


او افزود: ما هم در صحن علنی مجلس به دلیل آنکه اعضای این کمیسیون با نمایندگان سایر کمیسیون‌ها ارتباط مستقیم داشته و هم با توجه به اینکه کمیسیون امنیت سه نماینده در کمیسیون تلفیق، بودجه داشته و هم ارتباطاتی که با سایر مسئولین داریم نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم تا از اقدامات برون‌مرزی صداوسیما حمایت کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:‌ در دنیای فعلی که هم‌اکنون شبکه‌های مختلف میلیارد دلاری هزینه می‌کنند تلاش می‌کنیم تا در حد بضاعت و امکانات مالی کشور بتوانیم به تقویت بنیه رسانه‌ایی کمک کنیم و ان‌شاءالله معاونت برون‌مرزی و شبکه‌های زیرمجموعه آن بتوانند رسالت و مأمورت مهم خود را که تأمین منافع ملی و کمک به مردم کشورمان باشد را به خوبی محقق کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
کی دیگه تلویزیون میبینه آخه
ناشناس
۲۰:۵۶ ۳۱ تير ۱۳۹۹
جناب ذوالنور شما رویکرد اولتون شفافیت آرا باشه
من رای اولی بودم اعتماد کردم به این مجلس
اگر بنا باشه زیر قولتون بزنید دیگه تا آخر عمرم تو هیچ انتخاباتی شرکت نمیکنم
شفافیت آرا بدون تبصره ۱۲۲ حق همه ما مردم هست
شما وکیل مردم هستید ولا غیر