سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب در انتظار پزشکان و مراکز درمانی متخلف

اکیپ نظارت و بازرسی فرمانداری همدان از ۳۵ مطب و مرکز تشخیص طبی در این شهر بازدیدکرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با هدف نظارت بر اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی در مراکز تشخیص طبی، خدمات پاراکلینیکی و مطب پزشکان اکیپ نظارتی فرمانداری همدان بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز نظارت می‌کند.

روز گذشته مطب پزشکان و مراکز تشخیص طبی در ساختمان‌های پزشکی شفا، خاتم الانبیاء، دی، سینا و دکتر بصیری مورد بازدید این اکیپ قرار گرفت و اخطار رفع نواقص به تعدادی از پزشکان ابلاغ شد تا حداکثر طی ۷۲ ساعت نسبت به رفع موارد مذکور اقدام کنند.

افشاری فرماندار شهرستان همدان در این باره گفت: مطب‌ها، مراکز سونوگرافی و آزمایشگاه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، پلمب می‌شوند.

او با اشاره به اینکه شهرستان همدان در وضعیت قرمز کرونائی قرار دارد بیان کرد: متاسفانه علیرغم همه هشدار‌ها مطب‌ها، مراکز سونوگرافی و آزمایشگاه‌ها کمترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارند.

فرماندار شهرستان همدان در ادامه با تاکید بر اینکه اغلب پزشکان زنان، قوانین پیشگیری از کرونا را رعایت نمی‌کنند، افزود: یکی از عوامل شیوع کرونا در میان زنان خانه‌دار حضور در مطب پزشکان زنان است.

افشاری در ادامه افزود: درصورت حضور بیش از ۵ نفر و یا  رعایت نکردن فاصله اجتماعی، این اماکن پلمب خواهند شد.

او با تاکید بر اینکه نباید بیماران در مطب تجمع داشته باشند، گفت: زمان تعیین‌شده برای هر بیمار باید زمان ویزیت پزشک باشد.

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.