سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توانمندسازی مردم و رفع مشکلات معیشتی در اندیکا

فرماندار اندیکا گفت: یکی از دغدغه‌ها و برنامه‌های اصلی ما تلاش جهت توانمندسازی و رفع مشکلات معیشتی و اشتغال مردم شهرستان است.

حیدر کاظمی فرماندار اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکی از دغدغه‌ها و برنامه‌های اصلی ما تلاش جهت توانمندسازی و رفع مشکلات معیشتی، اشتغال و مسکن مددجویان است و خواستار اهتمام ویژه مسئولان استان خوزستان به اندیکا هستیم.

او بیان داشت: با پیگیری صورت گرفته در زمینه سند توسعه شهرستان جلسه مسائل اشتغال و مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور معاونت اشتغال و خودکفایی خوزستان، معاونت حمایت و سلامت خانواده استان، مدیر تامین مسکن و ساختمان و رئیس کمیته امداد امام  شهرستان برگزار شد.

کاظمی افزود: مشاغل خرد و خانگی، صنایع دستی، دامپروری و کشاورزی هم در صورت توجه می‌توانند در شهرستان اندیکا تحول ایجاد کرده و باعث توسعه شهرستان شوند.

فرماندار اندیکا گفت: اختصاص بیش از ۸ و نیم میلیارد تومان تسهیلات اشتغال ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) امسال و پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه جهت احداث مسکن مددجویان تا سقف ۳۰ میلیون تومان با تعامل بنیاد مسکن و مواردی مانند هدایت راهبردی شغلی، تسهیلات کارآفرینی و حمایت از معیشت نیازمندان را در برنامه داریم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.