سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم ایجاد بازارچه صنایع دستی در شهرستان کوثر

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر گفت: ایجاد بازارچه صنایع دستی زمینه رونق فروش تولیدات صنایع دستی در کوثر را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جهانگیر شهبازی، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر صبح امروز در دیدار با شهردار و شورای شهر گیوی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده با همکاری و تعامل با شهرداری و شورای شهر کوثر در راستای توسعه گردشگری در شهرستان اقدام می‌شود.

او توسعه زیرساخت‌ها همچون احداث سرویس بهداشتی در مناطق گردشگری را زمینه‌ساز حضور هر چه بیشتر گردشگران در منطقه دانست و افزود: با همکاری شورای شهر و شهرداری در این زمینه اقدامات لازم اننجام خواهد شد تا شاهد جذب هر چه بیشتر گردشگران به شهرستان باشیم.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر از برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های مشترک با شهرداری و شورای شهر در کوثر خبر داد و گفت: در زمینه برگزاری این برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ایام پساکرونا هدفگذاری‌های اساسی انجام شده است.

شهبازی ایجاد بازارچه صنایع‌دستی در کوثر را از برنامه‌های مهم در شهرستان برشمرد و بیان کرد: رونق و توسعه تولید و فروش صنایع‌دستی گامی در راستای حمایت از فعالان و شاغلان حوزه صنایع دستی به شمار می‌رود که با ایجاد بازارچه صناییع دستی به دنبال تحقق این مهم هستیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.