سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمار قربانیان کرونا در مهاباد سه رقمی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از افزایش فوت مبتلایان به کرونا در مهاباد به ۱۰۰ مورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷ نفر مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان مهاباد بستری شدند که از این تعداد یک بیمار مثبت قطعی فوت کرد و با احتساب این فوتی‌ها شمار قربانیان این ویروس به ۱۰۰ نفر افزایش یافت.

آقازاده با بیان اینکه شمار جان باختگان مبتلا به کووید-۱۹ در آذربایجان غربی تاکنون به ۶۵۱ نفر رسیده است، اضافه کرد: در شبانه روز گذشته ۱۱۴ نفر با علائم سندرم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شدند که از این تعداد ۹ نفر جان باختند.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: وضعیت استان ثابت شده و اگر همکاری مردم در جامعه نبود شاید میزان فوت شدگان بیشتر از این بود و با این همکاری بیماری به درستی مدیریت شده و نظارت بر اجرای محدودیت‌ها همچنان مهم است.

آقازاده، با بیان اینکه سلامت مردم وظیفه ماست و برای همین امر تلاش می‌کنیم تا مدیریت بیماری کرونا در سطح جامعه صورت گیرد، افزود: استفاده از ماسک و توجه به موارد بهداشتی همچنان در اولویت است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.